Optymalizacja podatkowa – Kancelaria Podatkowa Łopuszniak

Każda firma, bez względu czy jest to działalność gospodarcza osoby fizycznej bądź osoby prawnej oraz bez względu na specyfikę wykonywanych usług czy strukturę sprzedaży, zmuszona jest z racji obowiązujących ustaw podatkowych, ustalać między innymi dochód bądź stratę, podstawę opodatkowania oraz wysokość zobowiązania podatkowego. Przedsiębiorstwa często stają przed zagadnieniem z zakresu prawa podatkowego, księgowego, które najlepiej skonsultować z doradcą podatkowym,  czy dane przedsięwzięcie będzie można zoptymalizować podatkowo. Odpowiedź jest prosta TAK, jednak wymaga to wnikliwej analizy podatkowej i organizacyjnej celem jaj optymalizacji w świetle litery prawa. Działania zmierzające do optymalizacji podatkowej, wobec tego, mogą rozpoczynać się począwszy od prostych procesów gospodarczych, mając na uwadze obowiązujące ustawy podatkowe a dalej przedsięwzięć gospodarczych, będących jednorazowymi działaniami firmy. Prace powinny zostać podzielone na etapy:

• ustalenie stanu faktycznego celem ich diagnozy podatkowej,
  • poszukiwanie współpracując z Klientem rozwiązania optymalnego podatkowo,
  • opracowanie modelu docelowego, optymalnego podatkowo,
  • opracowanie harmonogramu wdrożenia wypracowanego modelu optymalnego podatkowo,
  • pomoc przy wdrożeniu optymalizacji podatkowej.

W wyniku prac naszych wrocławskich doradców podatkowych z wieloletnim doświadczeniem, Klient otrzyma rozwiązania, które dążą do zmniejszenia finalnych obciążeń podatkowych zgodnych z polskim ustawodawstwem.